نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
روزهای خوش یوونتوس با لواندوفسکی

روزهای خوش یوونتوس با لواندوفسکی

 

با پیوستن رابرت لواندوفسکی به یوونتوس و استعداد ذاتی این ماشین لهستانی گلزنی، بیانکونری‌ها بیشتر از همیشه به کسب هشتمین قهرمانی در رقابت‌های سری آ و فتح لیگ قهرمانان اروپا امید خواهند بست.

 

برای رسیدن به سقف آرزوها در فصل بعد، سیاه و سفید پوشان بیش از هر چیز دیگر نیاز به ستاره‌ای قابل اتکا و البته گلزن دارند. نامی همانند ایکاردی، کاوانی و لواندوفسکی. روزنامه Corriere dello Sport در یکی از جدیدترین گمانه‌زنی‌هایش، مورد آخر را گزینه‌ای مناسب برای جایگزینی گونزالو هیگواین در صورت انتقال به باشگاهی دیگر دانسته است.

 

گزارشات تأیید نشده در هفته‌های اخیر از تمایل فروش ستاره گرانقیمت آرژانتینی یووه توسط مسئولان این باشگاه است؛ هرچند مدیران با تکذیب این شایعه در انتظار برگزاری جام‌جهانی هستند و بعید است همانند باشگاه‌های بزرگ دیگر در روزهای باقیمانده تا شروع آن، نقل و انتقالات بزرگی را ترتیب دهند.

 

با اینکه گزینه‌های متعددی از مائورو ایکاردی گرفته تا ادینسون کاوانی در رسانه‌های مختلف نام برده می‌شوند اما «کوریه‌ره» با آوردن اسم ستاره لهستانی بایرن که چندی پیش نیز از تصمیمش برای خروج از مونیخ بعد از 4 فصل حضور در این باشگاه سخن به میان آورده بود، این مهاجم گلزن را نیز یکی از اهداف بالقوه یوونتوس در فصل تابستان برشمرده است.

 

لواندوفسکی که فصلی خیره‌کننده را به همراه بایرن‌مونیخ سپری کرده است در 48 بازی که برای باواریایی‌ها انجام داده 41 گل به ثمر رسانده است. او هم‌اکنون به همراه تیم ملی لهستان آماده حضور در جام‌جهانی 2018 روسیه است.

 

یوونتوس و بایرن پیش‌ از این مراودات فراوانی را در حوزه نقل و انتقالات با یکدیگر انجام داده‌اند که انتقال کینگزلی کومان به مونیخ و داگلاس کاستا به تورین آخرین نمونه‌ها از این دست ارتباطات هستند.

 

این مهاجم 29 ساله بایرن‌مونیخ که پیش از پیوستن به بایرن نیز چهار فصل در دورتمند به بازی مشغول بود، آمار خیره‌کننده‌ای در گلزنی داشته و در مدت بازی‌اش در چهار باشگاه اخیرش، در 527 بازی که انجام داده است موفق به 332 بار گلزنی شده است. 151 گل زده در 195 بازی در بایرن‌مونیخ به همراه 52 گل در 93 بازی ملی نیز از دیگر آمارهای کم‌نظیر لواندوفسکی محسوب می‌شوند.

 

از باشگاه‌های رئال مادرید، بارسونا، چلسی، منچستر یونایتد، لیورپول، اتلتیکو مادرید و پاریسن‌ژرمن به عنوان تیم‌هایی که تمایل به جذب این بازیکن دارند، نام برده می‌شود.

 

لواندوفسکی که در سال 2014 با قراردادی 50 میلیون یورویی به بایرن پیوست با درخشش در این تیم، هم‌اکنون رقمی بسیار بالاتر از این مبلغ را در بازار نقل و انتقالات کنار نام خود می‌بیند و با توجه به باقیماندن سه سال از قراردادش با بایرن‌مونیخ، بعید است با رقمی کمتر از 90 میلیون یورو به باشگاهی دیگر منتقل شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: